Lezing: HBO-MBO differentiatie

Datum en tijd
23 mei 2019 17:00 - 20:00
Het Wiebenga

Het is zover!!! De alumnicommissie organiseert dit jaar weer een lezing!!

Op dit moment is er veel ophef binnen onze beroepsgroep over de HBO-MBO differentiatie. Daarom hebben wij gastspreker Caroline van Mierlo van V&VN uitgenodigd die ons hier meer over kan vertellen. Naast de lezing over de verandering die er aan zit te komen is er ook ruimte voor discussie en vragen.

Er is ook een verpleegkundige aanwezig die deze verandering in de praktijk dagelijks mee maakt. Zij kan inzichtelijk maken hoe het er uit ziet en wat erbij komt kijken.

Verder hebben we de docenten van de opleiding verpleegkunde ook uitgenodigd! Na de lezing kunnen we samen genieten van een hapje en een drankje!

De lezing vindt plaats in het Wiebenga (Eyssoniusplein 18). Jullie zijn vanaf 17.00 welkom, de lezing start rond half 6. Wij zorgen voor broodjes en drinken. Dus wees op tijd!

Aanmelden voor de activiteit is noodzakelijk en kan via het onderstaand emailadres:
alumni@svcura.nl.
De lezing is gratis voor leden en niet leden betalen 2,- entree.

Neem al je afgestudeerde vrienden mee en ook de studenten die dit jaar gaan afstuderen zijn van harte welkom!!

Graag zien we jullie op 23 mei 2019!!