Commissies

Hallo allemaal!

De activiteitencommissie bestaat dit verenigingsjaar 2023-2024 uit tien leden die de ambitie hebben om de leukste activiteiten voor de vereniging te organiseren. Wij zijn hiermee ook de grootste commissie van de vereniging!! Dit jaar bestaat de commissie uit: David, Guinevere, Janoah, Joëlle, Glenn, Felien, Lisa, Maurits, Roos en Maud.

De activiteitencommissie organiseert zowel studiegerelateerde activiteiten als niet-studiegerelateerde activiteiten. Denk hierbij aan een rondleiding in de FPC. Dr. S. van Mesdag kliniek, een kroegcollege en een knie- of hart dissectie. Maar ook worden activiteiten als een bierproeverij, een kerstdiner en lasergamen georganiseerd.

Als commissie vinden wij het heel erg leuk om studenten samen te brengen en verbondenheid te creëren. Vandaar dat het ons streven is om twee activiteiten in de maand te organiseren.

Daarnaast wordt ook veel samengewerkt met andere commissies. Zo organiseren we samen met de reiscommissie een uitje binnen Nederland en met de feestcommissie een uitgebreide borrel of een groot feest.

Daarnaast vergaderen wij elke week om alle activiteiten te kunnen realiseren. Tijdens deze vergaderingen worden taken verdeeld en ideeën besproken. Zo kan iedereen meedenken en een steentje bijdragen. Naast het serieuze vergaderen is er ook genoeg ruimte voor gezelligheid. Zo eten wij als commissie vaak samen, drinken we een biertje en gaan samen naar borrels.

We hopen jullie snel te zien op een van de activiteiten!

commissiefoto_accie.jfif

Activiteitencommissie 2023-2024