Promotiecommissie

Lieve leden en geïnteresseerden,

Graag stellen wij ons aan jullie voor!

Wij zijn de promotiecommissie. Met z'n vijven zorgen wij voor de mooiste kiekjes van jullie tijdens borrels en activiteiten. Verder maken wij de posters om te promoten en besteden veel aandacht aan de sociale kanalen van Cura. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat de website goed wordt onderhouden en dat iedereen zich probleemloos kan inschrijven voor een evenement. En als laatste ontwerpen wij merchandise voor de vereniging. Er komt alweer bijna iets leuks aan, dus stay tuned📣.

De rol van voorzitter wordt dit jaar vervuld door Ilse. Natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk is onze secretaris Roos. Famke en Leora hebben dit jaar de geldzaken in handen met hun rol als penningmeesters.

Wij hebben in ieder geval heel veel zin in om van dit jaar een feestje te maken en samen te werken met andere commissies. Wij hopen jullie gauw te zien op aankomende borrels en activiteiten. En niet vergeten om te lachen naar het vogeltje🐦.

Dikke kus,

Promo 🫶🏻