Podcastcommissie

Dag lieve leden en geïnteresseerden,

De Podcastcommissie is een nieuwe toevoeging aan alle commissies van het jaar 2022-2023. Deze commissie bestaat uit maar liefst 6 leden. Wij, Esther, Jildau, Emma, Amber, Julia en Margo zijn dit jaar verantwoordelijk voor de enige echte podcast van de studievereniging S.V. Cura.

Ons doel dit jaar is om een podcast te maken over hoe het is om verpleegkundig student of verpleegkundige te zijn. Hierbij moet je denken aan het bespreken van bizarre stageverhalen, leuke gastsprekers vanuit school of bijvoorbeeld het ziekenhuis, onderwerpen uit de zorg en tips om je opleiding door te komen. We willen onze podcast zo breed mogelijk houden, zodat het niet alleen interessant is voor verpleegkunde studenten, maar eventueel ook voor mensen van buitenaf.

Omdat wij een nieuwe commissie zijn, allemaal vol ideeën zitten, en we het ontzettend gezellig vinden met elkaar, vergaderen wij elke week. Als wij vergaderen eten we vaak vooraf samen en maken we er  een gezellige avond van. Daarnaast doen we ook regelmatig dingen samen buiten de vergadering en zijn we vaak te vinden op de borrels.

Hou vooral de socials in de gaten om te weten wanneer onze eerste podcast online komt. En heb jij nou nog een leuk idee voor onze podcast? Mail dan naar podcastcommissiesvcura@gmail.com of laat het ons weten bij een activiteit of borrel!

Liefs,

De podcastcommissie 2022-2023