Almanakcommissie

Dag lieve leden en geïnteresseerden,

Graag stellen we ons voor als de leukste almanakcommissie van SV. Cura! Onze gezellige commissie bestaat uit vier toekomstige verpleegkundigen.

Wij zijn verantwoordelijk voor de enige echte almanak.

Wij als commissie proberen ook dit jaar weer een mooi jaarboek te maken vol herinneringen. De almanak zal bestaan uit gebeurtenissen, foto’s (let op, wie weet spot jij jezelf!), leuke weetjes, roddelpraat pagina’s en interviews.

Om dit te kunnen realiseren komen we elke week bij elkaar. Naast het vergaderen zijn we ook zeker niet vies van een drankje. Wij als commissie vinden het dan ook leuk om samen naar borrels en andere activiteiten te gaan. Tijdens de borrels en activiteiten staan onze oren wijd open. We zijn op jacht naar de leuke en sappige verhalen voor in de almanak.

Wij kijken ernaar uit om aan het eind van het jaar een almanak vol herinneringen te mogen uitreiken en samen terug te blikken op een geslaagd studiejaar.

Liefs,

De almanakcommissie 2023/2024