Podcastcommissie

Dag lieve leden en geïnteresseerden,

De Podcastcommissie is na een pilot/ opstartfase nu helemaal onderdeel van de commissies die Studievereniging Cura kent. Deze commissie bestaat uit maar liefst 6 leden. Wij, Jildau, Margo, Dylan, Marijke, Loïs en Puck zijn dit jaar verantwoordelijk voor de enige echte podcast van de studievereniging Cura. De naam van de podcast op Spotify is ‘’t Zal ons een zorg wezen’’.

Ons doel dit jaar is om een podcast te maken over hoe het is om verpleegkundig student of verpleegkundige te zijn. Hierbij moet je denken aan het bespreken van bizarre stageverhalen, leuke gastsprekers vanuit school of bijvoorbeeld het ziekenhuis, onderwerpen uit de zorg en tips om je opleiding door te komen. We willen onze podcast zo breed mogelijk houden, zodat het niet alleen interessant is voor verpleegkunde studenten, maar eventueel ook voor mensen van buitenaf.

Wij beginnen met de podcast aan het tweede jaar, wij zijn nog lang niet gestopt met leuke ideeën verzinnen. Wij kijken uit naar een creatief en gezellig jaar met elkaar. Wekelijks zitten wij met elkaar aan tafel voor de podcast, bij het vergaderen eten we vaak vooraf samen en maken we er een gezellige avond van. Daarnaast doen we ook regelmatig dingen samen buiten de vergadering en zijn we vaak te vinden op de borrels.

Hou vooral de socials in de gaten om te weten wanneer onze eerste podcast online komt. Heb jij nog een leuk idee voor onze podcast? Mail dan naar podcastcommissiesvcura@gmail.com of laat het ons weten bij een activiteit of borrel! Voor de andere commissies, lijkt het jullie leuk om met onze commissie te mixen, app, bel of mail gerust. Wij zijn altijd in voor een potje gezelligheid.

Liefs en joejoeee,

De podcastcommissie 2023-2024