commissie

Lieve leden en overige lezers,

Wij als reiscommissie zijn een gezellige en ondernemende groep bestaande uit acht meiden uit verschillende jaren van de opleiding. Elk bezitten we eigenschappen zoals plannen, creativiteit en flexibiliteit waarmee we als commissie een fantastische reis organiseren voor de leden. Elke week eten we samen waarna we vergaderen. Wanneer er geen agendapunten zijn spreken we alsnog gezellig af onder het genot van een hapje en drankje. Naast vergaderingen plannen we het jaar door ook commissie uitjes en gaan we samen op stap of naar een festival.

Elk jaar organiseert de reiscommissie een buitenlandse reis naar steden zoals Praag, Berlijn en Lissabon. Dit jaar organiseren wij een vierdaagse reis voor maar liefst 50 personen! Hier komt dus veel verantwoordelijkheid bij kijken. Het regelen van het vervoer, de accommodatie, activiteiten, het inwinnen van belangrijke informatie van de deelnemers en het invullen van het draaiboek zijn een aantal taken waar we ons druk mee bezig houden. Dit doen wij met veel plezier en we kijken er enorm naar uit om wederom een fantastische reis neer te zetten!

Binnen de commissie hanteren we een tweejarenbeleid. Dit wil zeggen dat wanneer jij solliciteert voor de reiscommissie en wordt aangenomen, je twee jaar onderdeel uit zal maken van de reiscommissie. Elk jaar zullen er 4 personen afscheid nemen van de commissie, waarop er 4 personen blijven zitten die weer 4 nieuwe personen kunnen ‘opleiden’. We werken met subcommissies, waar er in elke subcommissie twee personen zitten die de taak van hun subcommissie zullen vervullen door nauw samen te werken. De subcommissies zijn als volgt:

1. Voorzitter/penningmeester + vice-voorzitter/penningmeester
  2. Accommodatie + vervoer
  3. Activiteiten + vliegende keep
  4. Restaurants + actieve leden commissie + notulist

Door mee te gaan op reis leer je andere leden (nog) beter kennen en sluit je nieuwe vriendschappen. We kijken daarom enorm uit naar een onvergetelijke reis die plaats zal vinden in mei 2024.

Veel liefs,

De reiscommissie 2023-2024