Wintersportcommissie

Hallo allemaal!

Wij als wintersportcommissie zijn een enthousiaste groep met leden uit verschillende studiejaren. Onze commissie bestaat uit vier leden die zich vol enthousiasme inzetten om winterse activiteiten te organiseren.

De wintersportcommissie is een nieuwe commissie die dit jaar is opgezet. Aangezien het organiseren van een wintersportreis veel voorbereiding vergt, organiseren wij voor verenigingsjaar 2023-2024 eerst een winterse excursie organiseren. Na deze winterse excursie zullen wij ons gaan focussen op het organiseren van de wintersport van verenigingsjaar 2024-2025. Denk hierbij aan het vervoer, de accommodatie, activiteiten, skiverhuur etc.

Wij kijken al erg uit naar de wintersport van volgend jaar. We hopen jullie te mogen verwelkomen bij zowel de winterse excursie als de wintersport het jaar daarop!

Veel liefs,

Wintersportcommissie 2023-2024