Commissies 2023/2024

ACTIEF LID WORDEN IN EEN COMMISSIE

Naast het lidmaatschap bij studievereniging Cura, is er ook een mogelijkheid om actief lid te worden binnen een van onze commissies. Als lid van een commissie zet je je in voor het organiseren van bijvoorbeeld evenementen, borrels, reizen, promotie etc.

Een commissie biedt niet alleen een kans om je op persoonlijk vlak uit te dagen, maar het is ook een geweldige manier om je sociale netwerk uit te breiden.
De actieve leden van Cura vormen vaak een hechte vriendengroep en door deel te nemen aan een commissie krijg je de kans om nieuwe vriendschappen te sluiten.

Aan het begin van elk verenigingsjaar vinden er sollicitaties plaats waarbij je voorkeur kan geven aan je top 3 commissies. Wanneer de sollicitaties open komen te staan wordt gedeeld via de sociale media van Cura.