Word lid/donateur!

• 4 Betaling
  • 5 Klaar!

Algemeen lidmaatschap

S.V. Cura is de studievereniging van de opleiding Verpleegkunde aan de Hanzehogeschool te Groningen. S.V. Cura is in 2011 in het leven geroepen vóór en door studenten van de opleiding Verpleegkunde. S.V. Cura biedt studenten een actieve, leerzame en vooral een onvergetelijke tijd naast de studie.​

S.V. Cura en haar commissies organiseren het hele jaar door zowel studie gerelateerde als niet-studie gerelateerde activiteiten voor al haar leden. Zo organiseren we elke maandelijks een borrel in onze stamkroeg De Tapperij. Verder organiseren we gastcolleges, BLS-trainingen maar ook buitenlandse reizen, een introductiekamp en overige activiteiten zoals paintbal. Verder heb je de mogelijkheid om je actief in te zetten voor de vereniging door deel te nemen aan een commissie of bestuur.

Om aan al deze activiteiten deel te nemen is het nodig dat je lid bent van S.V. Cura. Voor maar €15,- euro per jaar kan je onderaan de pagina lid worden van S.V. Cura en deel nemen aan al onze activiteiten en profiteren van kortingen.

Donateurschap

Om als persoon of organisatie de studievereniging een warm hart toe te dragen of een steuntje in de rug te geven, bestaat het donateurschap. Donateurs doen een gift die eenmalig of periodiek kan zijn. Het bedrag voor een donatie is €10,- euro. Donateurs worden niet gezien als leden, maar zijn welkom op de daarvoor aangegeven activiteiten. Bij een betaalde activiteit betalen donateurs dezelfde deelnamekosten als een niet-lid.

Voor vragen kan je altijd langs komen op ons kantoor of mailen naar bestuur@svcura.nl.

* Ondanks dat donateurs niet als leden worden gezien is het systeem technisch wel noodzakelijk om aan het einde van het formulier aan te vinken lid te worden van S.V. Cura.

Lidmaatschapstype