Reiscommissie

Lieve leden en overige lezers,

Wij als reiscommissie zijn een gezellige en ondernemende groep bestaande uit zeven meiden uit verschillende jaren van de opleiding. Elk bezitten we eigenschappen zoals plannen, creativiteit en flexibiliteit waarmee we als commissie een fantastische reis organiseren voor de leden. Elke week eten we samen waarna we vergaderen. Wanneer er geen agendapunten zijn spreken we alsnog gezellig af onder het genot van een hapje en drankje. Naast vergaderingen plannen we het jaar door ook commissie uitjes en gaan we samen op stap of naar een festival.

Elk jaar organiseert de reiscommissie een buitenlandse reis naar bijvoorbeeld landen zoals Praag en Berlijn. Dit jaar organiseren wij een vierdaagse reis voor wel 40 personen! Hier komt dus veel verantwoordelijkheid bij kijken. Het regelen van het vervoer, de accommodatie, activiteiten, het inwinnen van belangrijke informatie van de deelnemers en het invullen van het draaiboek zijn een aantal taken waar we ons druk mee bezig houden.

Binnen de commissie doen we niet aan een tweejarenbeleid, maar hier streven we wel naar. Vaak vinden commissieleden het zo leuk dat ze langer dan een jaar in de commissie blijven. Dit ook omdat het goed te combineren is met de studie.

Door mee te gaan op reis leer je andere leden (nog) beter kennen en sluit je nieuwe vriendschappen. We kijken daarom enorm uit naar een onvergetelijke reis die plaats zal vinden in mei 2023.

Veel liefs,

De reiscommissie 2022-2023