Introductiecommissie

Dag lieve leden en geïnteresseerden,

Wij als introductiecommissie zijn een gevarieerde groep van 8 studenten die het tofste kamp van het jaar mogen organiseren. Aangezien het kamp een grote bezigheid is en een goede organisatie vergt, hebben wij de commissie onderverdeeld in 4 subcommissies. Deze subcommissies hebben ieder zijn verantwoordelijke taken en betreft; voorzitter/penningmeester, bar, kook en programma. De vergaderingen van de introductiecommissie vinden eens in de twee weken plaats.

Binnen de introductiecommissie werken wij met een tweejarig beleid. Dit houdt in dat de studenten twee jaar binnen de commissie actief zijn en dat er jaarlijks doorgeschoven wordt. Door dit beleid zijn er ieder jaar 4 ervaren en 4 nieuwe studenten die betrokken zijn. Het gehele jaar treffen wij met elkaar voorbereidingen om ervoor te zorgen dat nieuwe studenten op een leuke manier met elkaar en met Cura kennis weten te maken.

Wij als commissie hebben de leiding op het kamp, maar kunnen dit natuurlijk niet zonder de begeleiders. De begeleiders bestaan uit mede studenten die de groepjes met nieuwe studenten gedurende het kamp begeleiden. Aan het einde van het tweede semester kan er weer gesolliciteerd worden op de functie van begeleider. Iedereen die geïnteresseerd is kan solliciteren, hiervoor hoef je niet actief lid te zijn.

Door met elkaar een tof en gezellig kamp neer te zetten hopen wij natuurlijk op een onvergetelijke tijd voor iedereen en een leuke start van het nieuwe schooljaar.

Liefs introductiecommissie 2022-2023

Kaylee, Mirthe, Matthijs, Fleur, Bram, Jordy, Lotte en Bart