NU'91

​​​​​​​Nu'91

Al enkele jaren is S.V. Cura een samenwerking aan gegaan met NU'91 - de vakbond voor verpleegkundigen en verzorgenden. NU’91 is de enige onafhankelijke organisatie van verpleegkundigen en verzorgenden die zowel de beroepsinhoudelijke als de arbeidsvoorwaardelijke belangen van gezondheidszorgers - en van haar leden in het bijzonder - behartigt.

Voor jou als lid biedt NU'91 een gratis lidmaatschap aan totdat jij bent afgestudeerd. Indien jij je inschrijft op onderstaande link zul jij toegang verkrijgen tot de online database van NU'91, waarin jij vierentwintig uur per dag contact op kunt nemen met een jurist over aspecten en vragen omtrent jouw stageplek/ werk.

Wist jij bijvoorbeeld dat een stagiair per definitie geen weekenden stage hoeft te lopen en dat dit in het CAO staat omschreven. NU'91 biedt een kader waarin jij wordt begeleid en geadviseerd tot het ondernemen van de juiste stappen om dit soort geschillen kort te sluiten met jouw werkgever.

Aanmelden kan via onderstaande link:

Aanmeldingsformulier NU'91

*Bij het invullen van het aanmeldingsformulier ga jij akkoord met het feit dat NU'91 de ingevulde gegevens ontvangt.
** Indien jij afstudeert krijg jij een aanbod om jouw lidmaatschap te verlengen, dit betekent dat jouw lidmaatschap na afstuderen niet automatisch wordt omgezet naar de betaalde variant.

Nu91.png